2 Poäng

Går direkt till mitt icke-existerande minne. Hade totalt glömt bort att betala en räkning för lite stuffs >.<. Jag är inte skillad! För tankspridd för mitt eget bästa ibland. Men så är livet när man är Skytt ! Och ja, jag tror rätt mycket på astrologi, köpte faktiskt en ny bok i ämnet igår, den var jättefin :). Köpte även en bok om spådomar, hur man kan spå på olika sätt, superintressant! Vad mer? Jo, ett litet kortspel :P. I love sociala spel ! :D:D

Skulle nog lätt kunna skaffa mig någon slags tatuering för att symbolisera mitt stjärntecken någon dag. Kanske en sån här enkel, eller möjligtvis en liten mer grafisk bild, who knows :). Kanske t.o.m tatuerar in tecknet för Skorpionen någon dag, dom har betytt rätt mycket i mitt liv ett par stycken av dom ^^.


Kommentarer
Postat av: Kubbe

http://www.collegehumor.com/video:1905730

2009-04-03 @ 00:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0