Det ser inte bra ut!

Nej inte alls faktiskt.
Igår vaknade jag upp efter en powernap och upptäckte att jag hade feber, det var skumt! Nån timma senare + 2 värktabletter så var den dock spårlöst försvunnen. Alltid något. Men känner mig allmänt svag och konstig i huvudet idag. Mer konstig än vanligt dvs ;P. Var precis så man orkade allt på gymmet idag, men fick ta ett par pauser och andas ut lite för att det skulle gå.
Och sen så klämde jag, (med hjälp av Mari), fingret i toadörren. Det gjorde satans så ont ! O.o Så nu sitter jag mest och funderar över vad som kommer hända härnäst...

Håller på att laga lite mat nu igen. För äta ska man göra före och efter träning. Proteiner, det är bra skit ! Så har lite kyckling i ugnen just nu :).

Sen då? Bra fråga. Mitt huvud fungerar inte riktigt så jag kan inte tänka typ. Men ni får ha en bra kväll! :)

= Sant !

Kommentarer
Postat av: Mari

Jajemen, bra att man alltid kan hjälpa till! >_< XD

2009-04-06 @ 20:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0