Detox = bra lr mindre bra?

Jag har ingen aning. Men har amatör-detoxat tidigare. Kommer dock inte ihåg om det gav så mycket. Jag är så envis så jag kan verkligen svälta mig själv om jag känner för det. Kommer ihåg att jag åt en hel jävla massa bananer och äpple iaf. Hm.

Har hur som haver bestämt mig för att testa en detox-diet i 1-2 veckor (beroende på hur det går, man ska dock aldrig detoxa längre än 2 veckor). Får se om det hjälper min trötthet, som det påstås att det kan göra. Dock så skulle man helst börja på en fredag eftersom dom första dagarna tydligen ska vara värst. Men jag är optimist så jag börjar nog redan idag :).
Ska försöka hålla uppdaterat om hur det går och vad jag äter osv.

Saker som är väldigt bra att äta under en detox är:
* Apelsiner
* Grapefrukt
* Vitlök
* Broccoli
* Spenat
* Lök
* Kål
* Morötter
* Rotfrukter
* Linser

Att dricka: Juice, grönt te / örtte & vatten med citron i :).

Önska mig lycka till. Förhoppningsvis så överlever jag utan kyckling & pasta ett par veckor ^^.

Vet ni hur länge sen det var jag drack cola? Inte jag heller.. Men tippar på Januari O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0