Don't hate on me - Vincent

I like that song :), och "Miss Blue" för den delen också.

Glad Påsk på er alla ! Hoppas ni får en supertrevlig helg.

Personligen så gillar jag påsken. Mest för färgerna dårå, gult är sjukt nice ^^. Och att vara ledig ett par extra dagar är inte så illa :).

Sitter här och lyssnar på musik och sjunger för fulla muggar. Har ett stort behov av att röra på mig idag så har dansat omkring lite också. Supertöntigt men superkul. Tur att det bara är Mari här då som kan se det ;P. Men jag lovar er att ni missar säkert en del roliga dansmoves. Jag är inte direkt supergrym på att komma på rörelser, men jag gör det med mycket inlevelse och en skopa charm så ^^. Hehe.

Nu ska jag faktiskt dansa omkring lite mer. Man blir jätteglad av det ! :D

Ha det bäst !

♥Mattias♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0