I miss my hunny!

Jag är trött. Sov fasiken superdåligt inatt. Var vaken halva tiden och halvsov den andra, inte så mycket till vila där inte ! Vaknade t.o.m. 20 minuter innan väckarklockan skulle ringa strax efter 8. Hur mycket kan jag ha sovit inatt, 4h? Och det är inte ens djup sömn. Blä !
Hoppas att det går bättre inatt. Men det är som ovanligt att sova ensam.. I don't like it >.<.

Har haft skola idag. Psykologi och Samhälls, mina två favoritämnen :). Det är superintressant ska ni veta. Fick även reda på vad min diagnos som jag fick när jag sjukskrivdes -06 egentligen betyder, (damn läkarspråk), och shit vad förvånad jag blev! Snacka om att bli feldiagnosterad !? Men det är väl så. Dom bryr sig inte om att gräva i djupet och de ordentliga orsakerna, de kommer på första bästa sjukdom och sen ger en medicin och en terapeut att prata med. Så så såå fel! Har ju dock sagt upp kontakten med psykvården för länge sen. Känns sådära lagomt lustigt irriterande att jag nu vet mer än vad dom gör om vad som är fel med mig. Det har jag fått lära mig på egen hand. Min diagnos har jag ställt själv. Man kan ju iofs diskutera om det är rätt att göra så, eftersom man uppenbarligen inte är utbildad i området. Men slutsatser kan man ändå dra, och min är att dom har fel och jag har rätt ;).

Nästa vecka är det prov i Samhälls, veckan efter det är det prov i Naturkunskap. Jag har ett prov i svenskan som bara väntar på att göras + ett grammatikprov som nog bör göras nästa vecka.. Det börjar bli mycket !

Måste fasiken strukturera upp det här nu på något fiffigt sätt.

Men nu snart så är det dags att fara och träna. Ska passa på att göra lite prima thinking på löpbandet som jag alltid gör ^^. Ni får passa på att ha det superbäst så länge :).

Jag saknar även min Hello Kitty ballong ^^.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Saknar dig käraste! Det är lagom segt i Happis som vanligt.. Har i allafall lyckats äta ordentligt ^^

Har även hittat ett "mjukt" mörkt bröd som är så torrt och surt att till och med jag har svårt att äta det, ska köpa det fler gånger tror jag.

Ska fortsätta vara nyttig och städa vidare hos gammelfarmor, love ya! storkramen

2009-04-21 @ 16:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0