I never said this would be easy..

Jag älskar på nytt Hawthorne Heights, dom må vara "emo", men deras musik är underbar ! Albumet If Only You Were Lonely är GULD, jag lovar ! Texterna + musk = så så bra ^^.

Annars då?
Idag fick jag veta hur det gick på mitt första samhälls-prov.. Det ni.. Men jag tänker inte avslöja resultatet riktigt än :P. Det är för att det finns någon som jag vill berätta det för innan resten av er får veta. Men det blev inget IG, så mycket kan jag säga. Och får er som läser detta och samtidigt har koll på min facebook emellanåt, ja jag vet att jag redan skrivit där hur det gick. Men jag antar bara att personen som jag tänker på (som jag vill berätta för) inte kollar in där speciellt ofta x).

Nu ska jag packa gymmis-kläder och sen fara och träna såklart dårå. Måste dock lösa ett litet problem. Nämnde ju översvämmningen igår? Så måste duscha någon annanstans, men jag har en plan. (Och nej jag tänker inte duscha där på gymmet, USCH!!).

Men vi kanske mest troligtvis inte hörs något mer idag... Faktiskt.. Men ha det bäst så skriver jag imorgon hur det gick på provet :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0