Jag snackar skit, och jag står för det !

Jag mår mycket bättre idag !
Men igår var det fan galet. Skulle se Hells Kitchen innan jag skulle sova. Så var det tänkt iaf. Men jag orkade ungefär 7 minuter sen blev jag tvungen att stänga av tv:en. När jag la mig i sängen så hade jag så ont i huvudet att jag började storböla. Kände mig sådära lagomt töntig. Men det gjorde verkligen sååå ont ! :S

Har faktiskt gjort klart en inlämning till Naturkunskapen. Tyvärr så kanske det inte blev sådära superbra. På den sista frågan skrev jag bl.a "fråga en expert" istället för att själv svara... Men vad fan vet jag om att köpa bil ?! Vad man ska tänka på? wOOt? Inte vet jag.. Att den är bra ? Jisses :P. Men men, satsar på ett G, orkar faktiskt inte så mycket mer än så. Tänkte börja på min andra inlämning men insåg att mitt kollegieblock är hemma..

Jaa.. Vars betyder det att jag är just nu då om jag inte är hemma men ändå vid en dator? Jag sitter faktiskt inte allt för oväntat hos Mattias. Det var rätt soft att sitta här och skriva. Men blir halvt cp på jävla Vista för jag fattar fan ingenting. Nej jag föredrar gamla goda XP :) Lite ovanligt att skriva på ett vanligt tangentbord också, jag är så van mitt platta. Sånna här låter mer, det är lite störande faktiskt. Lyssnar faktiskt på RIX via internet dock. Lagomt nostalgiskt och en blandning av lite bra, lite okejj och resten dåligt ;).

Nu ska jag dock börja dra mig hemåt. Fixa lite saker innan jag får träffa världens gulligaste Emma ^^. Jag ser fram emot det ! Har lite att prata om faktiskt. Prima skitsnack som behöver luftas ! xD Men helt seriöst, det är jävligt skönt att få prata av sig, även om det nu skulle handla om andra människor ibland. Sånt hjälper mig att släppa dåliga saker och gå vidare. Och mina kompisar har iaf vett nog att veta att jag bara behöver ventilera ibland, det betyder inte att den jag pratar om är nödvändigtvis en dålig människa på något sätt. Bara att den människan kanske har gjort något fel. Men fel det gör vi alla ! Så dom hjälper mig att förstå, få klarhet, ibland kanske att tagga ner? Att det kanske inte alltid är så farligt. Så vet ni vad. Alla pratar om andra någon gång. Och jag är väl en av de få som också står för det ! :)

Men vi kanske höres senare :)


♥ Tack till dig Mattias för att du är världens bästa ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0