Påsklov ! :)

Nu har inte jag några fler lektioner denna vecka. Hade faktiskt inga lektioner alls idag. Synd att jag inte visste det när jag vaknade på morgonen ;D. Men trevligt med en liten promenad iaf :). Nu så tänkte jag faktiskt plugga lite granna. Det lutar mot psykologi faktiskt, göra klart inlämningarna till de 3 första kapitlen. Det vore ju som bra.

Sen blir det då ett försök till en vettig lunch innan träningen :). Och nog tror jag att det ska kunna gå att genomföra. Har ju som sagt mycket tid för en gångs skull. Det är trevligt. Behöver inte stressa eller så. Nej, just nu känner jag mig faktiskt sjukt nöjd och ovanligt lugn. Det är myyycket najjs ! ^^.

Jag skriver säkert något senare :P. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0