Senare än tänkt, men ändå!

Nu så skriver jag ^^.

Vad köpte jag idag på stan dårå?
2 Par jeans (Gina Tricot)
1 svart klänning och 1 svart linne (Gina Tricot)
1 Gul kjol (Cubus), I love it !
8 par trosor (Lindex), lät det mycket? :P
1 bh+stringtrosor-set och 1 svart balconett-bh (H&M)
1 Svart halsband (H&M)

Det var allt, det var väl inte så fasligt mycket? Blev bara ca 1600kr iaf så :). And I love my new jeans, so it's all good ;P.

Har inte gjort så mycket annat idag. Sett Americas Next Top Model (säsong 12), jag gillar det. Har redan ett par favoriter, och ingen som man direkt superhatar denna gång. Det är ovanligt. Spännande att se hur det går. Ska fortsätta se imorgon, efter träningen då såklart. Skippade ju att träna idag, var inte alls pepp. Men nu har jag köpt nya träningsbyxor (igen), så nu ser jag fram emot det :D. Visst är jag skum? Men som sagt, jag lägger ganska stor vikt på de små detaljerna. För om man har tid att lägga märka och uppskatta dom så kan dom förgylla ens vardag, massor ! Det gör det iaf rätt ofta för mig. Så se inte ner på de små sakerna. Det är faktiskt dem som får livet att gå runt ^^.

Nu har jag dock lite saker att fixa med innan läggdags. Men vi höres imorgon igen ^^.




I miss my hunny !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0