Strrrress !

Det känns som att jag har miljarders med saker att göra.. Men det är väl bara att göra det antar jag ??
Suck. Bita ihop och sug hårt och länge på det sura äpplet.. Det är ju iofs självvalt, men det gör det inte mera kul och mindre stressigt..

För er som undrar så är det massa skolarbete som måste göras. Jag ligger efter, och det är mitt eget fel ! Imorgon är det dessutom prov i Samhälls, Internationella relationer, och jag har inte ens börjat på diskussionsfrågan som ska lämnas in i samband med det imorgon.. Fy på mig ! Har bara slöat hela helgen. Usch. När ska jag lära mig?

Snart så bär det även iväg till veckans första träning. Har slöat med det också... Jisses. Så nu är det på hög tid att göra ett ryck på mer än en front. . .

Hoppas ni har det bäst alla ni andra och att ni är bättre än mig på att planera och genomföra viktiga saker ;).

Kommentarer
Postat av: Kubbe

popup.htm" rel="nofollow">http://www.iloveegg.co.uk/newsite/eggsongpopup.htm

2009-04-29 @ 00:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0