Emma iz ze cooking lady ^^

Att lyssna på Skillet gör en djup. Det finns inget som tar fram dom där lame emo känslorna som kristen hårdrock, håller ni inte med ? ;) Förmodligen gör ni inte det, men har ni ens lyssnat på Skillet? Förmodligen inte det heller.
Fråga mig inte vad jag försöker svammla om, jag väntar på att maten ska bli klar och behövde göra något.. Har laddat ner Mozilla nu, thank god, hatar explorer, Mozilla är tusen gånger bättre, så det så ^^.

Vad gör Emma för mat idag då? Inte helt oväntat så är det kyckling i ugnen, stekta grönsaker och ris.. Väldigt typiskt mig, jag vet. Men det funkar ju liksom så bra också, det är lätt att göra plus att det är nyttigt. What could go wrong liksom? Förutom det faktum att det ligger ris på golvet och att min purjolök visade sig innehålla en skalbagge, it så fräscht kanske? Den var iaf död, tror jag.. Han ligger då rätt stilla på diskbänken. Mjo, han ligger kvar, men vadå? Jag är ingen såndära kasta bort skalbaggar människa, it's just not me you know? Matti får väl göra sig av med stackars liket när han kommer hem ^^.

Upptäckte just att jag är jävligt hungrig.. Passar ju bra då att maten är klar typ NU, så lajjters ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0