Förvirrad människa !

Det är jag det. Är som vanligt dålig på det där med datum, jag ska inte alls tvätta idag, utan imorgon. Så min plan med skrivandet får vänta lite granna ^^.

Känner mig lite i en känslomässig svacka för tillfället, men jag är optimist så det ska nog inte ta allt för lång tid att ta sig ur den :). Behöver dock lite postiv förstärkning, men det ska nog gå att ordna ^^.

Nu ska jag söka reda på lite fakta på ze internet, sen ska jag faktiskt försöka göra något kul ! :D. Har varit duktig och läst min tråkiga bok som utspelar sig på 1100talet, så det förtjänar jag ;).

Btw ! Fick en hjärtattack typ. Startade datorn, skulle stoppa in usb-minnet, fumlar lite och ... tjing ! Datorn bara DOG, rakt av, bara sådär. Panik kan jag lova för den ville inte gå igång igen. Det mest mystiska var nog on-knappen som fortsätte att lysa upp med jämnna mellanrum fastän jag hade strypt all strömtillförsel O.o. Det var fan freaky ?! Hur som helst, jag vet inte alls hur datorer fungerar så jag rensade den på lite damm och nu funkar den, plus att den låter ovanligt tyst. Så det behövdes nog ^^. Jag har tur ibland, men jag har ingen aning om vad jag gör egentligen :P.

Puss på er alla snyggon därute, you know I love you ! ^^

Jag vill ha en rosa dator ^^.

Kommentarer
Postat av: Emma (Lady)

haha skräpa inte ner xD

jag har städat eran tvättstuga ;P

2009-05-06 @ 20:02:51
URL: http://blondlittlelady.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tror min dator behöver rensas från damm också ;)

2009-05-07 @ 23:15:58
URL: http://jennahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0