I am alive

And well ! :)

Så ni vet, jag är rätt glad, har äntligen fått mina pengar. Och dom är bara 24 dagar försenade, hör och häpna ;). Det roligaste är ju dock att jag får pengar igen nästa måndag, om en vecka alltså. Se där ^^. Men utgifter har man ju samlat på sig fastän man inte haft pengar, plus att jag beställt flygbiljetter till mig och Mari nu :D.

Ska bli såå kul att fara till Stockholm i sommar, välbehövligt är det också ! SciFi-bokhandeln, en museum med massa japanska prylar och en del annat ska hinnas med. Och bröllopet såklart, första anledningen till resan, men absolut inte den enda ! Jag trivs så bra i Stockholm, det är mysigt, Gamla Stan äger ! ^^.

Men nu ska jag gå på stan, måste köpa lite stuffs ^^.

Hoppas ni har det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0