Smått fundersam

Nu finns det mycket som jag funderar på ! Ska skriva ett eget arbete i Samhälls och på fredag måste jag ha bestämt mig för vad.. Lutar tungt för tillfället mot narkotikabrott, samband narkomaner och samhälle. Varför blir man knarkare? Men jag funderar som sagt fortfarande.

Annars så känner jag att jag håller på att bli sjuk. Mari den jäveln försöker smitta mig :P. Men men, förkyld ska vi väl alla vara? Är det inte så? ^^. Klassiskt såhär på våren.

Funderar fortfarande på om jag ska ta mig i kragen och ringa vårdcentralen.. Men det är ju som ingen idé att göra det medans man är sjuk. Så då måste jag skjuta på det ytterligare. Och snart är det väl ingen idé att göra det längre alls överhuvudtaget. Pollensäsong och allt. Tydligen är det "omöjligt" att göra utredningar på allergi och sådant när det är pollensäsong. Även fast jag vet med all säkerhet att jag inte är pollenallergiker. But fuck that. Får väl ringa på hösten. Och då har det tagit exakt 1 år för mig att "ringa efter sommaren" som jag fick höra förra året.

Visst är jag grym på att skjuta upp saker? Nästan helt otroligt ! ^^

Nej nu ska jag se the spännande conclusion of Hells Kitchen, yay ! :D

Ha det bäst alla ni andra, ni får försöka iaf :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0