Som det är

Jag försöker verkligen vara duktig. Har än så länge lyckats halvbra med det också. Ska jobba mer på det under veckan. I'll tell you how it went laters ^^. Alltså på fredag eller så :).

Det känns bra iaf, är rätt peppad. Kommer ju dock inte att vara det  imorgon bitti, men det är sånt som man får leva med ;).

Jag har faktiskt inte så mycket att säga för tillfället. Sitter som vanligt hos Mattias, han spelar Final Fantasy XII, (som jag köpt åt honom, I'm such a nice person ^^), det är rätt kul men väldigt ovanligt att titta på när någon annan spelar. När man var liten så gjorde man ju det all the time när Petrus spelade, FF 7 t.ex. Fina minnen :). Jag är en sån Final Fantasy geek att det fan inte är sant. Skulle vara kul att veta hur mycket tid man sammanlagt lagt ner på det, men det är en sån sak som förblir ett mysterium, men jag kan iaf garantera att det är över 1000 timmar. Rätt coolt om man tänker på det så. Men har man ett intresse som verkligen brinner för så :).

Hoppas att ni har en produktiv vecka iaf, det ska jag försöka ha ^^.

Kommentarer
Postat av: Elin

Do it!.. Funkar super för mig :) ring!

2009-05-13 @ 10:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0