Tankar för tillfället

Mjaha.. Varför skriver jag så sällan?
Finns många bra svar på den frågan, men den viktigaste är nog att jag inte befunnit mig vid en dator speciellt mycket alls. Vilket är synd, för jag har haft massor att göra med hjälp av den. Men nu så är det nog igång igen. Sitter ju inte vid min egen älskade dator men..
Har iaf skrivit 3 inlämningar på 2 dagar nu. Hoppas att jag ska orka skriva minst 2 till imorgon, och en dagen efter det. Ligger ju som sagt rätt bra efter planeringen när det kommer till skolarbetet. Jag tror inte riktigt på mig själv, så det handlar verkligen om att tvinga ut saker som man kan. Tur att man inte satsar så högt, besvikelsen hade nog varit lite väl mycket mer än vad jag orkar för tillfället.

På fredag fyller Mari år för er som inte visste det, så det ska vi nog försöka fira, så att ni vet :).

Ska göra ett ärligt försök att komma ikapp med allt som fått vänta här i mitt liv. Tv-serier och andra triviala saker också, men sånna saker är nödvändiga för att livet ska gå runt, visst är det så?
Det jag mest av allt vill ha är dock min egen dator, med min musik, (har iaf min iPod), mina tv-serier/filmer men viktigast av allt, alla mina bilder och all min underbara anime ! ^^

Nu så är det Top Chef på 3:an, jag gillar matlagningsprogram, tävlingssorten dvs. Men ni får ha det så bra och så får vi höras snart igen, förhoppningsvis :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0