It took so long for me to speak up

It was the hardest thing to say
Taken right up to the entrance
At the last minute turned away

Encoder - Pendulum

Hum.. Jag funderar.. Försöker komma på en handlingsplan för kvällen.. Jag har ätit nu.. Inte duschat än.. Men.. Det är gott om tid... Borde kanske ta en powernap? Jag är dock inte trött, konstigt nog. Sen så är jag tidspessimist och vill inte behöva känna mig stressad sen när jag ska fixa mig. Tycker om att ta min goda tid. Hmm.. Så.. Hur ska jag göra detta?

Eh.. Alltså.. Vila.. Who needs it? hah! Är så van nu vid det här laget att gå på hårt, hela tiden. Så vi gör det. En dusch, sprätta en öl, sminka sig. Sen äre FEST.

Jag gillar att jag och Patrick upprätthåller bilden av dom supande norrlänningarna ;D Haha. Vet inte om det är så roligt egentligen, men ändå lite ^^ Vi lever, vi mår, vi rockar på ! Life is truly nice.

Hum hum hum.. Har jag något att säga egentligen? Nä. Var detta inlägg jävligt onödigt? Ja.. Haha.. Suck on it readers ! Jag är lite extra konstig i huvudet idag, som ni kanske märker. Sånt som händer !

Nu får det vara nog ! Pendulum spelar i bakgrunden, hög volym och hög bas, sånt man bara kan unna sig när man är ensam hemma ;D Känner tagget så nu sätter jag igång med min plan ! ^^

Ta (what?),, menar HA.. Ha det bra.. Ta det bra? Vad tänker jag med!? Haha.. Ahja.. Hörs!


En gång i tiden var jag 20 år gammal och skulle på min första anställningsintervju, då såg jag ut så här!
Taskig kvalla pga taskig webcam ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0