Karusell

Livet spinner vidare som vanligt. Tiden försvinner fort. Och vad gör jag egentligen?
Jag sköter skolan, inte missat en endaste lektion sen jag började - bra jobbat ! Har klarat prov och skrivit inlämningar - Ännu bättre !
Träningen då? Den har jag skött felfritt ! Har varit alla dagar som jag sagt att jag skulle träna på + en extra, jag har gjort alla övningar och i lika antal. Jag har ökat på vikterna, jag har pressat och kämpat för att göra mitt yttersta. Jag försöker även att äta vettigt innan träningen så att orken ska finnas. Jag klarar det rätt bra med andra ord.

Fritidssysselsättningar? Nja, det är väl dom som fått stå tillbaka lite. Mitt skrivande och mitt spelande bl.a. Försöker vara bättre med tiden så det hinns med mer. Men samtidigt så är det ju så att ibland får man göra vissa uppoffringar. Istället försöker jag så ofta som möjligt göra det som jag mår bäst av:).

Jag försöker verkligen att hålla alla bollarna i luften, men det är faktiskt inte alltid lätt. Jag hoppas att ni kan förstå det och att jag ofta saknar energi och ork till det sociala livet, som btw i princip inte existerar längre. Och det beror nästan helt på mig. Jag har inte tid helt enkelt. Men jag ser en ljusare framtid därborta vid horisonten. En framtid där man lärt sig hantera tid och uppgifter på ett bättre sätt. En framtid då det finns mer ork och energi helt enkelt. En framtid då jag är en starkare människa, både fysiskt och mentalt. Då det kan finnas mer saker i mitt liv utan att det tömmer mig helt på energi. Jag längtar faktiskt..

På tal om något annat så hade jag faktiskt inte så mycket mer att säga just nu :P. Ska hoppa in i duschen nu, (har ju som sagt tränat idag). Jag är fan duktig, men det är svårt att känna sig det när man är så slut O.o.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0