Hade väl något att säga

Inte så duktig på att skriva nuförtiden. Känner mig inte så duktig allmänt nuförtiden.

Har en fet klump av ångest i min mage som vägrar dö. Känner mig allmänt ledsen och deprimerad. Livet känns mörkt och tungt. Det mesta känns bara: nä, jag vill inte.

Så. Det var väl ungefär allt jag hade att säga. Inte så mycket att göra åt det just nu. Annat än att försöka tänka positivt och ta en sak i taget.

Känner mig så distanserad från er. Känns jobbigt. Snart blir avståndet bara ännu större. Känns ännu jobbigare. Känns inte som att vi riktigt står på samma sida, vilket också känns jobbigt. Allt bara känns jobbigt nuförtiden.

Måste verkligen alltid alla saker hända på en och samma gång? Jag kan hantera en eller kanske två motgångar åt taget, men fem!? Liiiite överdrivet kanske världen?

That's life. Ingen dör oskuld cause life fucks everyone. Jag är inte bitter. Bara deprimerad. Men fortfarande någorlunda optimistisk. Den sidan kan ingen någonsin ta ifrån mig, vilket är bra. It keeps you going.

Ha det bra alla, önskar jag kunde skriva något tramsigt om t.ex eurovision istället för det här. Men. Jag kan iaf säga att jag tycker rätt låt vann, jag hejjade faktiskt på Azerbaijan ;D.


Cat. I'm a kitty cat.
Bill, visst sover han fint? x) Och ja, det är oftast så där han ligger och sover, på rygg, sen brukar han snarka också, söt-huvve ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0