A confession!


Jag måste erkänna att jag läser Kissies blogg var och varannan dag.
Jag tycker det är rätt intressant faktiskt.
Från början tyckte jag bara att hon var Sveriges största fjortis. Och även om jag nu inte kan påstå att hon är Sveriges mognaste barn, så stör jag mig inte längre på henne.
Jag menar, herregud, hon är ju bara människa?
Men det var inte det jag tänkte på när jag skriver just nu.
Utan mera om kommentarstormarna som cirkulerar. Jag tycker det är fascinerande hur så många folk tänder till och skriver av sig.
Fine. Jag ser absolut inget fel idet. Jag kommenterar lite här och där själv.
Men vet ni vad?
Jag läser kommentarerna (skummläser iofs) och om ngn redan har skrivit ner en 3 sidors avhandling om ämnet och även råkat skriva exakt det jag tycker och vill säga, då skriver inte jag också ner allt bara för att just min personliga åsikt måste bli sedd.
Kom igen människor. Jag är less på att se 50 LIKADANA kommentarer om ngt. Skriv bara : jag håller med x så har ni iaf uttryckt er.
Men jag tror ju faktiskt att allt detta beror på att folk orkar inte läsa vad andra har kommenterat om.
NEWSFLASH, varför skulle då just eran kommentar vara mer intressant?
Blir helvetes mycket roligare att läsa om man får se flera olika åsikter som diskuterar samma ämne, då kanske man kan skapa sig en vettig uppfattning om vad folk tycker och tänker. För vet ni vad, jag tycker det kan vara väldigt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0