Argh!


Äh fuck.. Nu blev jag arg också. Happ. Varför kan man då kanske undra? Jo för att jag spelade upp ett scenario i mitt huvud, denna gång hos tandläkaren. Och fuck vad arg jag blev! Yes, jag är nog sinnes, för det var ju bara ett scenario... I mitt huvud.. Borde ju kanske inte tas så seriöst? Ah synd att jag är helt konstig då. Men, vad fan, det är inte som att det fanns ett korn av sanning i det! Det jag tänkte på skulle lätt kunna hända.

Haha, så nu har jag reagerat på det. Ilsket.

Men om det nu skulle hända imorgon, yes, ska till tandläkaren imorgon, då skulle jag inte reagera alls. För sån är jag. From som ett lamm, mjekig. Svag t.o.m. Och så som jag vill säga ifrån, så kan jag aldrig säga ifrån. Och skulle jag försöka så skulle jag bara gråta av frustration och känslostorm. Och då skulle det där ordet dyka upp igen; Svag. Det där ordet som jag hatar. Det där ordet som jag vet att folk tänkt om mig flera gånger för att jag gråter mycket.

FUCK! Jag vill inte vara svag. Gör mina tårar mig till en svag människa? Jag undrar ibland..

Äsch, nu skyller jag på att jag är trött och extra svammlig. *Viftar bort*

Ska lägga mig tidigt ikväll så man kanske kan bete sig som människa imorgon ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0