Arr, I am a mighty pirate!

Hej och hå.
Har precis suttit och spelat Escape From Monkey Island igen (har tagit mig till cd 2!) :).
Jag älskar verkligen mitt rosa piratskepp; The Dainty Lady.
Guybrush är en sån trevlig toffel tycker jag ^^

Nu tänkte vi se film (jag och Mr. Lägenhetsinnehavare). Blir kanske Big Stan, beror på kvallan.

Känns lite synd att jag inte hade något vettigt att uppdatera om.
Känner mig rätt trött just nu faktiskt.

Men hoppas alla haft en trevlig helg om jag inte uppdaterar innan jag går och lägger mig ^^

*vinkar*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa :D man blir så glad av att lyssna på den! vad har du för dig då? :)

2008-08-11 @ 00:16:59
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0