Barn, korv, broderi & döda kycklingar


Såå skönt med en varm dusch ^^
Det regnar som fan här i denna lilla stad idag. Trist trist trist. Det var totalt oinspirerande faktiskt. Så idag har jag gjort nästintill ingenting på jobbet. Det enda vettiga (?) jag gjort är att ha målat bokstäver på en skylt, det såg för jävligt ut och jag hade som vanligt i slutet av dagen färg överallt O.o
(Den här gången hade vi iaf vatten i kranen när jag kom hem!)

Idag pratade vi om barnuppfostran och broderi. Haha. Väldigt "kvinnliga" ämnen  med andra ord.
Iofs så hann vi diskutera korv och döda kycklingar också.

Kollade på lite fler högskolor/universitet. Många tankar om hur var när dyker upp. Men allt inom sinom tid.

Nu ska jag klä på mig dock så resten får vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0