Camera-life

Nu har jag äntligen fått kontakt mellan datorn och kameran (inte så komplicerat, krävs bara en sladd).
Och i samma veva lärde jag just mig själv hur man lägger upp bilder (inte så avancerat det heller).
Så nu i framtiden ska det bli kul att lägga upp fler bilder på saker från mitt liv.
Kommer dock bli svårt att lyckas hitta bilder på mig själv som där jag inte ser ut som "hej kom och hjälp mig", "mitt namn är dubbelhaka" osv. Tenderar att ytterst ytterst sällan bli bra på bild. Men samtidigt, jag kanske gör världen en tjänst genom att bjuda på hemska bilder på mig själv? Folk kanske blir glada av att se att det finns folk som jag, med dubbelhaka på 9 av 10 bilder, hemska poser och blickar (oftast halvt blundande fylleögon O.o). Det är inte ens ett försök till att se rolig ut. Det är bara så. Jag blir hemsk på bilder. Har förmodligen sett för mycket eller för lite på Top Model och ger alltid dom värsta uttrycken till kameran x) Bara för det så måste jag ju bevisa mig själv lite. En hemsk bild på moi:

Yes, det är då jag som än en gång får till en hemsk

Som ni kan se. En hemsk pose. Kan bero på att jag halvligger i en konstig ställning av okänd anledning i soffan. Huvudet vridet i en klassisk ; yeah jag är så cool pose. Och inte hjälper det att brösten håller på att trilla ner över mig och långsamt kväva mig till döds O.o + det faktum att man ser en bit av min BH, men det har en fullständigt naturlig förklaring!

Det är så här att jag har stora bröst (liten D-kupa men tvingar in dom stackarna i C iaf), och sen köper jag kläder i storlek S. Och det är ytterst ytterst sällan dom kläderna är anpassade för en stor byst. (Ni vet när det är en sån där typ kant under det som ska vara bystlinjen?) Den linjen hamnar oftast mitt på mina bröst. Jag måste dra upp toppen så jag inte visar HELA halva bh'n. Men som går att se på bilden, ibland blir det lite snett och konstigt. Speciellt om jag rör på mig. Brukar normalt sett gå och dra till toppen jämt. Men blir lite så där ibland ändå. Ha överseende och tänk inte att det är något fjortis med det är ni snälla ^^

Nu har jag totalt glömt bort vad som var meningen med det här inlägget. Men ha överseende med det med. Jag har ett s.k "guldfisk-minne" gällande vissa saker/vissa dagar.

Ha en trevlig kväll alla ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0