^^


Har precis varit på stan. Ätit frukost och druckit kaffe med storebror Thomas och storasyster Mari ^^
Känns skönt att man inte är så bakis idag faktiskt. Ska snart över till mamma, har lovat att titta på och beundra hennes nya glasögon. Låter som en liten grej för vissa kanske. Men ni ska veta att min mamma har haft samma glasögon i många många år, hon har faktiskt inte haft råd att köpa nya.
(Jag nämnde ju att jag växte upp under ganska sparsamma förhållanden).
Så jag är iaf glad för hennes skull. Och hon är säkert superglad! ;)

Finns mycket annat som jag tänker på som jag inte orkar surra om just nu.

Men förhoppningsvis kommer jag att ha mer att säga sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0