Ett sista gnäll ;)


Vi hade tydligen vatten trots allt..  Brunt vatten...
Well, at least I can flush! Och det är väl prio 1 antar jag.

Men jag kan ju inte tvätta bort sminket.. Gah, första (var)dagen på länge som jag ens bryr mig om att sminka mig och så händer det här. Snyggt det kommer se ut imorgon, och med färgfläckarna kvar?
Typ, hej jag är ett skank som inte vet hur man tvättar sig >.<

Ahja, ska tvätta bort det på jobbet istället imorgon bitti. Blir nog bra det. Värre saker har ju faktiskt hänt!

Nu ska  jag rulla iväg till sängen (känns som att jag ätit massor idag, både lunch och middag!).

Som tidigare sagt. Känns lite trist om kvällarna när man jobbar. Men att ha pengar kan vara ganska viktigt!
Tur det är helg imorgon ^^

Ha det bäst alla och sov gott när det beger sig! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha ja pecis :D jobbigt det där med vattnet :D

2008-08-14 @ 23:46:30
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0