God morgon!

I'm alive! Och eftersom jag är så normal så sitter jag topless vid datorn nu ^^

Jag överlevde gårdagens bravader, men det var inte lätt kan jag lova!
Igår drack jag iaf en söt blå drink som smakade godis :)
Jag har ingen aning om vad exakt jag drack i går. Verkar som att Elin gillar att beställa drinkar på samma sätt som jag; the Happy Surprise way :P

Synd bara att man ska känna sig så sliten dagen efter.
Sitter här och blängar på mitt glas med resorb (vätske-ersättning). Och jag vet, jag vet, den smakar jävul. Den smakar värre än sprit, det kan jag lova.
Synd bara att den är så bra för en. Med tanke på att man får vätskebrist av att dricka alkohol. Och får huvudvärk och blir hängig. Jag känner verkligen att jag behöver den idag för att överleva. Har backat upp med två alvedon också för säkerhets skull.
ÅÅh. Mår typ psyiskt dålig bara av att titta på den x)

Men jag anser att man ska nog inte klaga, (mer än för sig själv dvs). Och jag har ju själv satt mig  i den här sitsen. Det är bara att bita ihop och svälja ner skiten!

Hoppas ni mår bra idag och tar hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0