God Natt

Jag tänker sitta här och förneka att jag har ont i halsen och hostar.
Ids fan inte vara sjuk igen >.<

Ska hursomhelst (fan vad jag älskar att skriva ihop dom orden) gå och lägga mig nu.

Personligen så tycker jag det är lite trist. Men ska försöka kliva upp senast 11 imorgon kanske?
Hatar att helgerna försvinner så fort och att på måndag så är det tillbaka till jobbet som gäller.
(Jag tycker verkligen inte om att jobba)

Jag uppdaterar när jag vaknat till liv igen ^^

Försökte publicera detta för ca 2h sen men det ville inte >.<

Hur som haver så är jag uppenbarligen uppe igen. Går fasiken inte att sova!
Det är varmt och allmänt jobbigt.

Å andra sidan måste jag säga att jag gillar min Hello Kitty ballong. Man blir glad så fort man ser den ^^
Nu ska jag läsa en liten stund och försöka bli lite tröttare & svalare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0