Home Again


Nu är mina nya dataprylar igång, alla förutom hårddisken då som behövde en speciell sladd. Den har jag köpt nu och inväntar Mr. Lägenhetsinnehavare som ska få sätta ihop det åt mig & fixa inställningarna. Allt är litet och suddigt just nu :S
Måste dock säga att mitt nya tangentbord är skönt som fan! Inga slitna knappar, trasiga knappar, allt bara funkar så fint så fint ^^ Den nya musen dock är mer känslig, kommer ta ett tag att vänja sig vid det :P
Var på Åhlens och köpte en ny musmatta också, den är rosa och såå söt. Ska ta en bild sen och lägga upp.

Ska snart sminka mig klart för kvällen och byta topp.

Btw. Åhlens blev min räddare i nöden, inte nog med att dom hade flera olika sorters/färger osv på overknee strumpor. dom hade flera olika snygga vanliga knästrumpor också, kunde inte låta bli att köpa ett par stycken! Måste dock låna pengar från min sparpengar, men lätt värt det. Har längat efter dessa snygga strumpor såå länge nu!! :D

Neyo - Closer, Låttips från  mig :) (den är lite party om man säger så)
Annars är det väl Madonna - Give it 2 me, som är den givna favoriten för tillfället. Även om man kan tycka att hon har gjort mer än tillräckligt och att det börjar bli lite överdrivet. Kan än dock inte låta bli att tycka om den här låten, (och 4 minutes såklart).
Någon  som har missat Cascada klonen Barcera? Annars är låten Secret of love på min playlist nu och får bli mitt sista partylåt tips till er!

Ska verkligen göra mitt bästa och försöka ta en bra bild sen.

Lajjters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0