Intresse-smurf?


Såg just filmen Big Stan, en komedi. Den var bra, och rolig, och det ska den ju vara ;D

Precis som jag trodde var det en händelselös kväll.

Men jag lyckades iaf göra 2 lunchlådar till Mr.Lägenhetsinnehavare. Det blev färsk tortellini med en ganska tjock ost-sås, skinka med en ganska rökig smak om jag får säga det själv, stekt lök, paprika och jättegulliga små champinjoner som jag stekte hela för att bevara deras cuteness ^^ Kryddor blev lite mixat. Som vanligt exprimenterar jag mycket. Garnerning blev iaf hackad bladpersilja och den rivna osten som blev över från såsen.
I och med att jag just skrev det där så har jag avslöjat ännu en sak om mig själv; Jag tycker om att laga mat, lagar alltid på s.k "känsla" och exprimentar mycket och hoppas på det bästa. Än så länge har det faktiskt gått väldigt bra med mina matexperiment, (när jag väl gör dom dvs). Blir en hel del "svensson"-mat i vanliga fall.
Middag idag blev iaf ..... Grillad kykling med potatissallad. Och givetvis har jag glömt vitamintabletterna. Så kan det gå!

Godnatt på er alla. Jag ser fram emot att få sova ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0