Jag lyssnar på:


Lady Gaga - Just Dance
Min nya favvo-party-låt. Jag kan starkt rekommendera att ladda ner den och spela ^^

Nu har jag duschat, fixat min bena (viktigt! ;P) och tagit på mig ocoola underkläder. Yes. Jag äger inte 300 matchande underkläder par >.<
Nu är det såhär att jag tänkte ha på mig en tubtop idag. Och då kan jag inte ha en vanlig bh under. Syns för mycket. Så jag har ju varit duktig och köpt en sån dära, uh, vad det nu heter. Men ni fattar säkert? Låg kant eller nå.
Synd bara att den enda som fanns i min storlek just då var en vit med svarta prickar. En röd ros i mitten på en rosett i svart och vitt. Fine. Tänkte ändå inte flasha min bh för allt för många människor. Men då är ju det värsta kvar.
Can you guess it?
Haha. Det är någon slags volang-aktig kant högst upp i tyg. Inte läcker!
Men  men. Får helt enkelt leva med det :P

Ska väl lite smått börja sminka mig nu. Tycker om att ha mycket tid på mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0