Jajjemen!


Sov länge läänge lääänge idag. Vilket är ganska konstigt. Men okej, let's go with it.
Blev ganska mycket vin igår, och sen 3 drinkar på krogen.
En av dom var en "Elin"-Special. me likes ^^ (Dvs. Elin bjöd mig på en drink på krogen, fråga mig inte bara vad det var i den x) ).

Nu har min broder iaf dykt upp i denna lilla stad, han har färdats via buss från sthlm, tärt om du frågar mig.
Så ska väl göra ett ryck och träffa muppen idag :)

Mr. Lägenhetsinnehavare, måste jag tillägga, är inte så rolig på morgonen, sleepy, ibland kranky och osocial ^^

Nu ska jag iväg en sväng. Under tiden så ska jag få min hårddisk installerad och även inställningar till grafikkortet så saker kan se normalt ut igen.

Tell you more lajjter! (A.n yes, jag vet att det stavas later)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0