Konstiga drömmar

Jag hade en högst intressant dröm inatt. Krävs dock inget geni för att lista ut att Escape from Monkey Island hade influerat den ;). Fast det jag drömde senast. Det var konstigt. Jag drömde att jag var typ en biff (?) som suttit i fängelse. Eller vänta nu. Helt plötsligt så var jag en fängelsevakt. Vet inte om jag hade gått "undercover". Och sen så dödade jag en stackars killes pappa. Som jag nu nuförtiden hängde med? (Han visste inte om att jag dödat hans pappa givetvis). Fick så sjukt dåligt samvete att jag började gråta. Så det betyder väl att jag måste ha blivit, om än inte alltid varit, en good guy? Hursomhelst jag hängde med denna killen för att hjälpa han med något. Av det som jag kommer ihåg så var det nog liknande ett "prison break". Det var iaf coolt som fan tills jag blev typ tillfångatagen av en bad guy. Kände mig inte så biff längre då. Och han hade en konstig mamma (o.O).

Ni får ursäkta att jag gillar att skriva ihop ord som t.ex. hursomhelst. Det är bara en grej jag gör och inte tänkt sluta med ^^

Nu vill inte bilderna fungera, trist.

Tänkte väl även upplysa om att jag mår ganska dåligt just nu fysiskt. Känner mig trött och hängig. Tung i huvudet så att säga. Jobbigt när sånt händer. Men jag ska försöka att bli bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0