Köpes


Hej hej!
Nu har man varit på stan och köpt sig lite saker.
Armband från Ur & Penn;
Mina rosa armband från Ur & Penn
Måste säga att min hand ser lite konstig ut, men det gör inget ;)

Har även köpt ett spel;
Del 4 i serien.
Jag bara älskar dessa spel. Men Curse on Monkey Island är det absolut bästa. Vilken humor! :)
Men kände ändå att jag blev tvungen att köpa den här klassikern, så billig som den var (89kr).

Bara för att tänkte jag även visa mitt halsband. Jag gillar vingar ^^
Cute ^^

Har givetvis hunnit dricka både en kaffe och en cappuccino ^^

Blir mat närsomhelst. Grillad kyckling, min favorit! :D
(Och givetvis, inget ris till.. Trist.. Men är man en fläbbig valros så är man! Och då får man göra vissa uppoffringar).

När jag har gått ner så tänker jag dock givetvis njuta av min favvo igen; grillad kyckling med ris och sås ^^

Kommentarer
Postat av: emma

urfint halsband! :)

vartifrån är det? =)

2008-08-06 @ 20:19:27
URL: http://emmariah.blogg.se/
Postat av: Auau

Ur & Penn ^^

2008-08-06 @ 20:34:57
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0