Morgonfunderingar & Kaffe

Nu är det torsdag och jag är lite smått trött sådär som vanligt. I morse blev jag bara väckt en gång före min väckarklocka, men det är ändå störande att bli väckt 5 minuter innan man behöver. Men det behöver jag inte oroa mig för nästa vecka iaf. Mr. Lägenhetsinnehavare ska jobba kväll + att busstiderna ändrats så jag måste ändå ställa om min klocka så den ringer 5 minuter tidigare än vanligt.

Dricker en kopp instant coffee, blir 4 sånna om dagen. Är det för mycket? *Undrar*
Har lunch med mig idag faktiskt. Första dagen den här veckan. Men när jag vaknade så kände jag mig hungrig så jag tänkte att det var nog bäst så. För se om jag äter den dock. Är ju lite envis av mig ;).


Funderar ännu mer på skola och så. Jag vill så gärna plugga. Men jag vet inte om jag fixar det. Känns så osäkert på något vis. Jag tänker iaf försöka. Och ge det mitt bästa. Men som sagt, oros-tankarna maler.

Börjar bli mer och mer övertygad om att jag stannar här i denna stad ett halvår lr år till. Kanske är bäst det. Läsa upp betygen man har så man känner sig säkrare innan man börjar plugga på högre nivå. Mycket funderingar som sagt att ta itu med. Ska fortsätta tänka på det ett tag och återkomma när jag vet lite mer. Eller helt enkelt när jag behöver skriva av mig igen gällande den frågan :P.

Nu ska jag göra något annat. Det är ju trots allt en arbetsdag idag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0