Morgonkvistar går lätt av!

Jag tycker inte om tidiga morgnar >.<

Känns inte så inspirerande idag heller. Men vem vet, det kan bli bättre under dagen, ibland blir det det. Ibland inte dock.
Det regnar fortfarande (eller igen, jag vet inte). En ganska bedrövlig syn så här på morgonkvisten.

Har laddat min iPod och ska ge mig ut i den deprimerande världen om ca.5 minuter.

Om någon undrar över mina morgonvanor så är det så här: Väckarklockan är ställd på 06.25, då kliver jag upp, borstar håret, tar på mig kläderna & borstar tänderna. Klockan ca. 06.42 går jag ner till bussen som brukar dyka upp ca.06.47-48.
Folk brukar förundras över den korta tid som jag använder på morgonen. Men jag sover hellre 5 minuter extra än att lägga till ngt på min "att-göra-lista innan jag far på jobbet". Det passar mig utmärkt. Och som ni kan se så har jag t.o.m flera minuter över eftersom jag kan skriva det här. Men jag klev upp ca. 06.22 idag. Mr. Lägenhetsinnehavare's väckare hinner ringa 2 ggr innan min och den väcker mig varje gång. Skit-störande >_<
Men värre saker  har ju faktiskt hänt i denna värld.

Bye people! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0