Morgonstund

Blev sovmorgon idag. Ajaj vad jag var trött ^^
Eller, problemet ligger nog i rättare sagt att det är så skönt att sova.

Nu snart så borde man hoppa in i duschen och planera dagens/kvällens outfit. Jag var sugen på lite små partay så då måste man ju se fin ut, right? Eller nja, måste måste man ju inte. Men jag vill! :)

Idag ska Mr. Lägenhetsinnehavare skruva in mina nya prylar till datorn - nice! Sen kanske man tar itu med det hemska i-landsproblemet att föra över all animé till den nya hårddisken? Den som lever får se I guess.
Borde även testa något spel för att kolla om allt funkar som det ska.

Argh, jag har ju fortfarande kvar problemet med mina overknee sockar.. Dvs. mina gick sönder, och ingen affär här i den lilla staden verkar ha sånna >.< Vadå, är overknee last year eller? Jag älskar dom. Enda stället kvar att kolla är Åhlens. Ska nog göra det idag när jag tänker efter. Hade ju ändå planer på en kaffe eller två på stan (ovanligt va?).

Kanske gör en lite halv töntig move sen, (för att vara jag dvs), och berättar om "dagens outfit". Haha, och nej, tyvärr, det kommer nog varken vara "stylish", "hett" eller "inne", men jag kan stå för det ändå!

Till lajjters then - tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0