Nörd-tips!

Katy Perry - I kissed a girl ; Lite udda låt men jag gillar den ^^

Förresten, kom på en sak. Eftersom jag är en nörd i grund och botten. Varför delar jag inte med mig lite av min erfarenhet?
Vissa tipsar ju om musik, eller mode.
Jag är inte så insatt men. Jag har läst en del manga (/sett en del anime). Om någon är intresserad?

Dagens manga tips är iaf ;
1/3 no Kareshi

som du kan läsa här;
http://www.onemanga.com/13_no_Kareshi/

Det är en kort berättelse på 50 sidor och den är på engelska. Tänkte att vi skulle mjukstarta med en kort en :)
Och det är s.k kärlekstrams och "tjej-manga" a.k.a Shoujo-Manga.
Men om någon gillar den så tipsar jag gärna om fler, korta som långa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0