Olydig!

Aj, ja jag startar min arbetsdag med ett blogg-inlägg. Fy Emma ^^

Är ganska så pepp idag faktiskt.
Klockan 9 far vi på studiebesöket. Ser fram emot det massor! :)

Fick också världens bästa kommentar imorse av 2 personer som haft semester (och som jag alltså inte träffat på ca. 1 månad); "Har du gått ner i vikt?", "Du ser smalare ut i ansiktet".
Och jag bara; YEY! :D
FY fan vad härligt att höra. Nu återstår det att se om det är sant dock O.o
Var ett tag sen jag vågade ställa mig på en våg. Har inte stått där sen jag blev verkligen bestämd att jag måste fan gå ner i vikt. Men jag har velat ett tag sedan dess.
Inte förrens nu dom riktigt bra tankarna börjar slå verkligen rot.

Så. Jag behöver finna mig en våg. Ta mina mått. Och följa utvecklingen ordentligt!

Wow, känns bra att få den här peppen!

(sätter detta inlägg under känsloliv p.g.a att det är en så viktig sak för mig)

Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe jag startar också alltid min dag med ett blogginlägg:D man hinner alltid :P kram

2008-08-14 @ 12:10:44
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0