One last thing before I forget ..


Äntligen helg!
Fick jobba över lite idag för att hinna med att göra klarat en present ^^
Ska på födelsedags-party idag ser ni :)

Det blev iaf 2 kuddar.
Eller ja, jag sydde 2 kuddfodral och stal 2 gamla soffkuddar som jag sytt en gång i tiden och stoppade i.
Ska ta bilder på dom sen och visa. Men inte förrens imorgon. Vore lite ofint att visa alla innan födelsedagsbarnet själv sett dom eller hur?

Har hunnit duscha, fixat benan (viktig detalj för mig) och tagit på mig kläder. Idag har jag på mig en klänning från Gina Tricot (usch vad vanlig jag är ;P). Givet har jag mina älskade overknee-strumpor!

Sitter faktiskt och sminkar mig just nu. Kände bara att jag blev tvungen att skriva lite innan jag glömmer av det helt.
Lyssnar på musik gör jag givetvis också. Winamp på shuffle med massa konstig & härlig partymusik som man samlat på sig under åren. Fast mestadels bra låtar får jag väl säga :)

Hoppas alla har en trevlig fredagskväll iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0