Osäkerhet

Jag visste inte riktigt hur jag skulle följa upp det tidigare blogg-inlägget. Så jag bestämde mig för att skippa det.

Nu sitter jag dock här igen och vet inte vad jag ska skriva.
Det blev en två-dagars fest den här helgen med utgång på båda.
Det var kul, trots att jag är ganska osäker i sociala sammanhang fortfarande. Men det gick okejj.
Min outfit igår var tydligen en succé, fick massor av komplimanger. Önskar jag hade en bild att visa, men det har jag tyvärr inte. Kanske nästa gång ^^
Emma fyllde btw 21 igår, därför man var lite extra piffig sådär. Nu är jag faktiskt sugen på att ringa Elin och fara dit och slappa lite kanske? Men för säkerhets skull så sparar jag det till 2-tiden. Man vet aldrig när den lurven kliver upp/börjar leva igen ;)

Den senaste veckan har det inte hänt så mycket. Har faktiskt haft feber typ hela tiden och haft ont i halsen och så. Inte kul!
Har även fått löning, så det är ju nice ^^
Nu sitter jag och tänker på olika saker. Så känner mig lite distraherad från skrivandet.

Försöker skriva sen igen :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0