Planer & Singstar

Ajaj, jag försov mig imorse >.<
Inte coolt. Känns väldigt nOOb-aktigt.
Å andra sidan klagar jag nog inte.
Det är fredag. Jag har sjukanmält mig. Så nu har jag massa tid att ta det lugnt och förbereda mig (dusch osv) inför kvällen ^^
Jag har starkt för mig att det var något jag ville ha från stan? Jag hatar när jag kommer på saker på  kvällarna när jag ligger i sängen. För det hjälper sällan mig dagen efter...

Planerna för ikväll: Jag har faktiskt inga bestämda. Jag har sällan det. Men jag har ofta ett; om inget annat händer så blir det så :)
Och den är iaf: Om inget annat händer så sitter jag och Mari och pimplar vin och lirar Singstar.

Nu känner jag ett par Singstar hatare's blickar på mig.
Vet ni. Jag brukade vara en av er. Hatade att gå på dom där festerna när dom bara satt och sjöng.
Jag tycker fortfarande så här: på fest; det är kul ibland. Men dom festerna jag var på förr, dom gjorde det varje helg. Och då blev det lite uttjatat. Men mycket av det beror på min rädsla att misslyckas/vara dålig inför folk.

Och just därför så lirar jag bara Singstar med ett fåtal utvalda människor. Jag skulle skämmas för mycket annars. Och det är inte det att jag inte brukar få höga poäng (med träning kan de allra flesta lyckas!), men då är det ju det där med rösten. Den där inte speciellt fagra klingande sångrösten. Skämms som sagt för mycket inför andra om det inte är bra. Och just rösten, den är fan inte bra och det kan ingen argumentera med mig om! x)

Haha och som jag redan sagt. YES, jag lirar Guitar Hero III också, men NEJ jag är inte speciellt bra på det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0