Porr, trötthet & alkoholism

Idag pratade vi om: Porr, trötthet & alkoholism.

Som vanligt har man varit trött. Men det har iaf äntligen slutat regna. Alltid något!
Sitter som vanligt hungrig (eftersom jag inte äter lunch). Men det är ingen fara, för inom en timma så kommer jag sitta lycklig i soffan och äta kyckling (som vanligt).
:)
Tänkte se på Las Vegas, jag gillar den serien. Tycker det är coolt och lite sådär lagomt "glammigt" som det ska vara när det handlar om den berömda spelstaden.

Känns skönt att det är onsdag, bara 2 jobbardagar kvar. Fett nice. Jag och Sandra satt idag och filade på ett tema till fredagen. Var faktiskt min idé, och jag tycker det är bra och så är jag lite stolt över det också faktiskt. Temat är iaf: Framtid.
Lite så där lagomt luddigt kanske? Kan berätta mer sen.

Nu ska jag lägga mig i soffan och äta lite choklad medans jag väntar på min kyckling. Eller vänta. Ska kolla aftonbladet.se först. Tycker om att hålla mig uppdaterad ^^

Kommentarer
Postat av: sophie

trodde du var auau när du skrevkomentaren

2008-08-20 @ 17:26:05
Postat av: Bogart

Åh, ur objektiv synvinkel så verkar ju vårat jobb riktigt intressant! Jag menar, bara titeln på dagens inlägg :) Tyckte däremot att det var lite jobbigt att prata med C idag. Åh, jag kommer verkligen sakna dig när jag slutar! Men vi kommer ju även jobba ihop i framtiden också, så det är ju en tröst :) Nu måste jag väl gå och lägga mig om jag ska orka med morgondagens spännande händelser!

2008-08-20 @ 23:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0