Söndags-skola?


Känns bra att ha vaknat tidigt idag (10.22). Inte kanske just nu för min nuvarande trötthet, men för sen. Tycker det är bra om man kan gå och lägga sig tidigt ikväll. Jobbet väntar trots allt morgonen efter! ;)

Ska fixa mig en kopp kaffe dock, jisses alltså. Måste piggna till! Eller ja, måste och måste, men vore skönt kanske.

Idag ska jag faktiskt plugga lite matte (till högskoleprovet), Mr. Lägenhetsinnehavare ska vara min lärare *skratt*. Hoppas det slutar bra x). Som tack för den hjälpen ska jag, om han lyckats lära mig något, spela WoW med han O.o
Yes, jag sa det. Det ultimata nördspelet World of Warcraft. Det är ju inte så att jag aldrig spelat ett Warcraft-spel, jag menar, come on, there is no spoon! Ahja. Vi får iaf se hur detta kommer sluta ^^

Men nu blir det kaffe och att försöka se på Dorama för första gången (japansk drama).

Mata ne! ^^

Kommentarer
Postat av: andreas

Jag tror du kommer bli hooked på w0w. Om du nu klarar av matten :D

2008-08-17 @ 18:36:20
URL: http://numbnuts.blogg.se/
Postat av: Kubbe

World of Warcraft is a way of life :P

2008-08-18 @ 16:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0