Sweet Dreams


Nu börjar det närma sig läggdags. Helgen är i princip över och det är dags att samla krafter till morgondagen.
Så nu ska jag berätta hur det har gått idag för mig ^^

1. Jag såg Dorama (japansk drama), det var helt okejj, bara sett 2 avsnitt men ser bra ut än så länge.
2. Jag har pluggat lite matte till högskoleprovet. Blev bara 10 uppgifter i slutändan men 9 av dom fixade jag och den sista var p.g.a ett slarvfel. So far so good antar jag! Känner mig fortfarande ganska positiv till det iaf.
3. 1h pluggande byts ut mot 1h WoW, än så länge hatar jag kontrollerna och kameran, får se om det blir bättre.  Tänker inte säga så mycket om grafik och annat eftersom de flesta redan är hyffsat insatta hur det ser ut och så.
4. Jag har sett klart s04 av Project Runway, min favorit vann vilket alltid känns bra ^^

Jag har givetvis ätit idag också, stekt kyckling med potatis-sallad. Skörbjugg nästa kanske? *tilts head och ser oskyldig ut*
Måste verkligen komma ihåg att ta vitamintabletterna. Är bara verkligen så dålig på att komma ihåg piller och dylikt O.o

Det är tyvärr allt jag gjort idag. Inte så spännande med andra ord. Men det är söndag så jag är nöjd ändå.

Imorgon börjar den väldigt ointressanta arbetsveckan igen. Känns som att jag inte kommer att ha något vettigt att skriva alls. Men ska iaf försöka!

:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan jag söker nu gästbloggare till min blogg.

kolla in det på http://iknowuwantme.blogg.se/2008/august/gastbloggare-sokes.html



Kram Sandra

2008-08-18 @ 13:38:55
URL: http://iknowuwantme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0