Tillbaka från de döda

Haha, nästan iaf ^^

Jag överlevde trots många om och men. Har ätit en halv souvas (delade med Mari), den var dock jävligt salt o.O Och givetvis druckit cola. Finns fan inget bättre dagen efter än en kall cola (i burk).

Jag som tycker om att vara normalast på stället köpte idag en:

Som ni kanske kan se så är det en Hello Kitty ballong.
Tyckte den var bara för söt så givet blev jag ju tvungen att hosta upp 80kr för att köpa denna lilla läckerbiten ^^

Har även hunnit inhandla en grillad kyckling och 2 liter cola.
Funderar nu på om man ska ringa något samtal. Kanske för att hitta på något denna kväll?
Eller är jag för slö för det? Blir det soffan trots att det är en lördag?
(Måste tillägga att det blir oftast soffan på lördag, ni vet, jag är ju så gammal så orkar inte hålla på och festa 2 dagar i rad, blir så sliten xP).
Men funderade ändå på att göra ett ryck och hitta på något.
Fast å andra sidan är det nog bättre för min ekonomi om jag stannar hemma....

Bjuder på en bild från igår (och yes jag lovar, lika töntig som alla andra bilder):

Lite speciell va? ;P
Jag kan inte posa normalt! Det är fakta.
(Haha, borde göra något åt mina spretiga ögonbryn)

Kommentarer
Postat av: C h r i s t i n e -

Sv: Hehe okej :P.

Jodå det är bara bra, lite ont i halsen bara!

2008-08-09 @ 18:28:17
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: C h r i s t i n e -

Hm :/ . Jag brukar köpa Muccagin ( Vet inte hur det stavas ) Men det är också nått för halsen som finns på apoteket och de bedövar halsen. Dom är jätte bra!

2008-08-09 @ 19:29:08
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0