Tillbaks!


Hemma från jobbet - yay ^^

Idag har vi pratat om: Felringningar & Karlslokar.
2 väldigt intressant ämnen va?

Och så har jag frågat våran alldeles egna (f.d) studievägledare att fixa ett par kataloger från högskolor/universitet till mig.
Dom ska jag lätt glo i i helgen :)

Imorgon ska vi på ett studiebesök i en ateljé i Luleå, ska få hjälpa till med ett konstverk. Kommer bli kul!

Jag vet också vilka program jag vill söka till. Men det berättar jag om vid ett senare tillfälle ^^

Btw. Gjorde ett intressetest på ams.se, fick svara på 250 frågor - yikes! Intressant att se dock att mina intresseområden är lite omplacerade nu på listan. Hotell och restuarang är inte etta längre, inte ens på topp 3. Så kan det gå!

Nu ska jag trixa med nå små prylar.

Jag återkommer ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0