Trött i huvudet

God Morgon ^^

Vi såg faktiskt "Thank You For Smoking", riktigt smart film om man har vett att uppskatta den!

Jag känner mig fortfarande halvers så är hemma idag :S
Förhoppningsvis kan jag göra ett ryck idag och fixa arslet tillbaka till jobbet(imorgon då alltså). Saknar ju faktiskt alla muppar ^^

Sitter som vanligt med min kaffe. Men har degraderat min stora mugg till en liten en. Tror det blir bättre så :)

Jag tror jag ska ta mig en alvedon och sedan spela lite.
Funderar på att spendera övriga dagen med att glo på Dexter (har precis börjat se den serien).
Och är jag riktigt duktig så mellan de 2 sysselsättningarna så kanske jag kan diska lite också?
(Skrev just nu dicka btw, sexigt ord). Jag diskade faktiskt lite igår (a).

Drömde en konstig dröm. Att det typ haglade meteoritbitar på mig, Mari och Emma. Och det var varmt. Så vi typ brände oss och det var bara allmänt skumt O.o
När man sen skakade ur håret ramlade det ut guldflagor & guldsmycken. Är inte det en intressant dröm så säg? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0