Denna dag


Godmorgon, goddag, god eftermiddag, vad än som passar just er denna tid på denna dag.

Jag säger godmorgon för jag är inte riktigt pigg än i huvudet, funderar på om man skulle dricka en kaffe för att råda bot på det? Kan dock inte påstå att jag brukar känna mig piggare av kaffe. Antar att koffein tricket inte funkar på alla, eh?

Jag har då iaf börjat med mitt i-landsproblem för dagen.
Steg 1. Föra över all min animé till den nya hårddisken ~ Klart
Steg 2. Tanka ner dom 9 säsonger av Naruto som jag tvingats radera p.g.a platsbrist tidigare ~ Påbörjat
Steg 3. Är väl att fortsätta gladeligen fixa hem mer och mer animé ^^

Oj, jag glömde att jag satt och skrev x)

Ahja, nu ska jag dock se Formel 1 , GP i Ungern !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0