Vattenbrist!


Vi har inget vatten.
Det har varit ett läckage här i närheten så dom har blivit tvunga att stänga av vattnet.
Vette fan hur jag ska klara mig. Brukar ffs kissa 1 gång per timme :S
Har ingen aning om heller hur länge det ska vara avstängt.

Min plan är iaf att inte dricka någonting alls typ. (Om jag nu inte blir jättetörstig, och jag är törstig just nu och ... crap). Hur ska detta sluta??

Tänkte ju tvätta händerna och tvätta bort sminket också, men det kan jag ju fetglömma. Kommer väl se ut som nått missfoster eller nå på jobbet imorgon x)
Ahja, får i värsta fall tvätta av mig där om inte vattnet är tillbaka då.

Argh, tandborstningen då? Jag tycker inte om att skippa den >.<

Heh, undrar om man ska klassa detta som ett i-landsproblem kanske? *tilts head*

Känner ändå på mig att jag kommer inbilla mig själv att jag måste dricka och att jag är kissnödig hela tiden.

Får önska mig själv lycka till på den fronten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0